Ενημέρωση
- 04 Ιουλίου 2008 // //
- Ανακοινώσεις Α.Σ.Π.Ε.
- Εμφανίσεις: 11323
Συνεχίζουν έως το 2013 οι δομές φύλαξης, αλλά και προβλήματα...
|
Γράφει και ο Ριζοσπάστης: 4/7/2008 | |
Στον αέρα η χρηματοδότηση των βρεφονηπιακών σταθμών | |
Ενίσχυση της «απασχολησιμότητας» στις γυναίκες και χρηματοδότηση των ιδιωτικών παιδικών σταθμών, προβλέπονται με το συγκεκριμένο πρόγραμμα | |
Χτες με κοινή συνέντευξη Τύπου, οι υπουργοί Απασχόλησης Φάνη Πάλλη - Πετραλιά και Εσωτερικών Προκόπης Παυλόπουλος ανακοίνωσαν ένα νέο πρόγραμμα συνέχισης, ουσιαστικά, της χρηματοδότησης μέρους των προνιακών δομών μέχρι το 2013, των οποίων η χρηματοδότηση από τα ΚΠΣ έληγε στα τέλη του Αυγούστου. Στο «παιχνίδι» της χρηματοδότησης, σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα, μπαίνουν πια και οι ιδιωτικοί σταθμοί! Παράλληλα, προωθείται η ενίσχυση της μερικής και προσωρινής απασχόλησης, καθώς οι γυναίκες που απασχολούνται με ελαστικές μορφές απασχόλησης θα έχουν προτεραιότητα (μέσω και μοριοδότησης) στο πρόγραμμα! | |
Η νέα αυτή εξέλιξη προωθεί πια ευθέως την ιδιωτικοποίηση της προσχολικής αγωγής, καθώς οι ιδιωτικοί σταθμοί «υπερέχουν» σε υποδομές και υπηρεσίες, για τις οποίες οι εργαζόμενοι πληρώνουν ήδη αδρά. Παράλληλα, η κυβέρνηση αρνείται την υποχρέωσή της να παρέχει δωρεάν αναβαθμισμένες υπηρεσίες και στον τομέα αυτό. Εξάλλου το νέο πρόγραμμα αποτελεί μια ακόμα «ασπιρίνη» στις ήδη τραγικές ελλείψεις σε υποδομές και υπηρεσίες. Επιδιώκεται να «κουκουλωθεί» η πολιτική των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα. | |
Στόχος, επίσης του υπουργείου Απασχόλησης και μέσα από αυτό το πρόγραμμα είναι η «τόνωση» των ελαστικών μορφών απασχόλησης, αφού προτεραιότητα σε αυτό το πρόγραμμα θα έχουν οι γυναίκες με προσωρινή ή μερική απασχόληση. Δηλαδή βαθύτερος στόχος και αυτού του δήθεν «κοινωνικού προγράμματος» είναι η επέκταση της «απασχολησιμότητας». | |
Το νέο πρόγραμμα υπό τον τίτλο «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής», που εντάσσεται στο επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου δυναμικού 2007-2013» θα εκτελεστεί από τον Οργανισμό Εργατικής Εστίας. Με βάση αυτό θα επιδοτούνται κάθε χρόνο, και μέχρι το 2013, 16.000 θέσεις παιδιών. Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν δημόσιοι, δημοτικοί, αλλά και ιδιωτικοί βρεφικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί, καθώς και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών και Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες. Ο Οργανισμός Εργατικής Εστίας θα επιλέγει, με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, τους σταθμούς που θα συμμετέχουν και αυτοί θα χρηματοδοτούνται απευθείας από τον Οργανισμό. | |
Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει την 1η Σεπτέμβρη, ενώ από τις 28 Ιούλη ξεκινά η υποβολή των αιτήσεων των ενδιαφερόμενων. Σε ό,τι αφορά τους δικαιούχους στο πρόγραμμα δίνεται προτεραιότητα στις γυναίκες με το μικρότερο χρόνο απασχόλησης στη θέση που κατέχουν κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης. Στα χαμηλά εισοδήματα και στις γυναίκες με μερική και προσωρινή απασχόληση (διαζευγμένες, χήρες, πολύτεκνες κλπ.). Από όσους θα επιβάλουν αιτήσεις πάλι με βάση τα κριτήρια και τα μόρια που θα συγκεντρώνουν θα μπαίνουν στο πρόγραμμα |
Ταχ. Δ/νση : Αγησιλάου 10
Ταχ. Κώδικας: 102 10 Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 5286013
Στην «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωσή» τους, οι ενδιαφερόμενες έχουν δικαίωμα δήλωσης έως και πέντε (5) εναλλακτικών επιλογών, με σειρά προτεραιότητας, για εγγραφή του τέκνου τους σε Δομές της προτίμησής τους, εντός του Νομού τους. Η επιλογή θα γίνει από τους πίνακες των υπαχθεισών Δομών ανά Νομό, Δήμο και ηλικίες τέκνων. Οι πίνακες αυτοί, οι οποίοι θα περιλαμβάνουν τις ηλικίες των τέκνων που αντιστοιχούν σε κάθε είδος Δομής, την επωνυμία του φορέα (που λειτουργεί τη Δομή) και τα στοιχεία της εν λόγω Δομής, όπως επωνυμία, είδος Δομής, διεύθυνση, τηλέφωνα επικοινωνίας, παρεχόμενες υπηρεσίες, αριθμό των προσφερόμενων θέσεων, ωράριο λειτουργίας, λειτουργία ετησίως και εβδομαδιαίως κλπ., θα αναρτηθούν μεταξύ 25/7/2008 και 27/7/2008, στην Κεντρική Υπηρεσία και στα Κέντρα Διανομής Αττικής και Περιφέρειας του ΟΕΕ (από όπου θα διατίθενται και σε έντυπη μορφή), καθώς και ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του ΟΕΕ (http://www.oee.gr).
Οι μητέρες που έχουν περισσότερα του ενός τέκνα θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν τόσες «Αιτήσεις συμμετοχής – Δηλώσεις», όσες και τα τέκνα που επιθυμούν να εγγράψουν σε Δομές. Στις «Αιτήσεις συμμετοχής – Δηλώσεις» που θα υποβάλλουν σε ενιαίο φάκελο, θα πρέπει να συμπληρώνουν τον αριθμό του συνόλου των τέκνων για τα οποία κάνουν αίτηση, στο αντίστοιχο ειδικό πεδίο του εντύπου της «Αίτησης συμμετοχής – Δήλωσης».
3.4 Δικαιολογητικά συμμετοχής Μαζί με την «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωσή» τους, οι ενδιαφερόμενες θα υποβάλλουν, πρωτότυπα ή σε αντίγραφα επικυρωμένα, τα εξής δικαιολογητικά: 1. αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου2. πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης και αντίγραφο διαζευκτηρίου, στην περίπτωση που η ενδιαφερόμενη είναι διαζευγμένη και αυτό δεν αναφέρεται στο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης ή/και αντίγραφο ατομικής φορολογικής δήλωσης για το οικονομικό έτος 2008, στην περίπτωση που η ενδιαφερόμενη τελεί σε διάσταση.3. εκτύπωση εκκαθαριστικού σημειώματος ή αντίγραφο αυτού για το οικονομικό έτος 20074A) Εάν η ενδιαφερόμενη είναι μισθωτή:α) αντίγραφο μηχανογραφημένων ενσήμων τελευταίου τριμήνου ή σχετική βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα.β) αντίγραφο της αναγγελίας πρόσληψής της. γ) βεβαίωση εργοδότη, που να αναφέρει το είδος απασχόλησης (πλήρης ή μερική απασχόληση, αορίστου ή ορισμένου χρόνου) στη θέση εξαρτημένης εργασίας που η ενδιαφερόμενη κατέχει μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων». 4Β) Εάν η ενδιαφερόμενη είναι αυτοαπασχολούμενη:α) αντίγραφο της Δήλωσης Ενάρξεως Επιτηδεύματος στην Δ.Ο.Υ. β) υπεύθυνη δήλωση περί μη διακοπής της άσκησης του επιτηδεύματος. 4Γ) Εάν η ενδιαφερόμενη είναι αυτοαπασχολούμενη στον πρωτογενή τομέα:α) Βεβαίωση ασφαλίσεως από τον ΟΓΑ, από την οποία να προκύπτει και η ημερομηνία εγγραφής της στον ασφαλιστικό της φορέα. 4Δ) Εάν η ενδιαφερόμενη συμμετέχει σε Ενεργητικές Πολιτικές Απασχόλησης (ΕΠΑ) και συγκεκριμένα:· σε πρόγραμμα STAGE του Ο.Α.Ε.Δαντίγραφο του Ιδιωτικού Συμφωνητικού Συνεργασίας μεταξύ Ο.Α.Ε.Δ., Φορέα Υλοποίησης και ασκούμενης και βεβαίωση Ο.Α.Ε.Δ. για τη συνέχιση παρακολούθησης του προγράμματος.· σε πρόγραμμα Ν.Θ.Ε. του Ο.Α.Ε.Δ αντίγραφο της εγκριτικής απόφασης υπαγωγής και βεβαίωση εργοδότη για τη συνέχιση παρακολούθησης του προγράμματος ήαντίγραφο της εγκριτικής απόφασης υπαγωγής και αντίγραφο μηχανογραφημένων ενσήμων τελευταίου τριμήνου ή σχετική βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα.· σε πρόγραμμα Ν.Ε.Ε. του Ο.Α.Ε.Δαντίγραφο της εγκριτικής απόφασης υπαγωγής και βεβαίωση Ο.Α.Ε.Δ. για τη συνέχιση παρακολούθησης του προγράμματος.
5. βεβαίωση Υγειονομικής Επιτροπής, εάν ανήκουν στην ομάδα των ΑμεΑ η ίδια η μητέρα ή/και ένα από τα τέκνα της ή/και ο σύζυγος, με ποσοστό αναπηρίας 35% και άνω για τη μητέρα ή/και για ένα από τα τέκνα της και 67% και άνω για το σύζυγό της.
6. βεβαίωση από τον Ο.Α.Ε.Δ., εάν ο σύζυγος είναι μακροχρόνια άνεργος. Για τους πολίτες της Ε.Ε., τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά που έχουν εκδοθεί εκτός Ελλάδας θα συνοδεύονται από επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, επί ποινή αποκλεισμού.Στην περίπτωση που η ενδιαφερόμενη υποβάλλει «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωση» για περισσότερα του ενός τέκνα της, τα ανωτέρω δικαιολογητικά υποβάλλονται συνημμένα μία φορά με το σύνολο των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων» της ενδιαφερόμενης σε ενιαίο φάκελο.Δικαιολογητικά που κατατίθενται μετά την υποβολή και πρωτοκόλληση των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων», δεν λαμβάνονται υπόψη.
3.5 Κριτήρια επιλογής και μοριοδότηση ανά κριτήριο Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις συμμετοχής, θα ισχύσουν κριτήρια μοριοδότησης για την επιλογή των ωφελουμένων, τα οποία θα είναι τα εξής:
1. Ο μικρότερος χρόνος απασχόλησης ή αυτοαπασχόλησης στη θέση που η μητέρα κατέχει μέχρι την καταληκτική ημερομηνία υποβολής των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων». Για τον υπολογισμό των μηνών απασχόλησης θα λαμβάνεται υπόψη: (α) μόνο το διάστημα των τελευταίων 18 μηνών απασχόλησης ή αυτοαπασχόλησης και (β) μόνο οι ακέραιοι αριθμοί των ήδη συμπληρωθέντων μηνών στη θέση που κατέχει η μητέρα κατά την ημερομηνία ανακοίνωσης των πινάκων των υπαχθεισών Δομών και συγκεκριμένα: έως 6 μήνες +20 μόρια, 6-12 μήνες + 15 μόρια, 12-18 μήνες +10 μόρια.
2. Το χαμηλό ετήσιο οικογενειακό εισόδημα. Τα μόρια που θα δοθούν θα υπολογίζονται βάσει του τύπου: 0,1Χ[(Α-Ε)/12], όπου Α= 24.000 € προσαυξανόμενο κατά 1.000 € εάν η μητέρα έχει ένα τέκνο, 2.000 € εάν έχει δύο τέκνα και 10.000 € εάν έχει τρία τέκνα (το ποσό των 10.000 € θα προσαυξάνεται κατά 1.000 € για κάθε τέκνο πέραν του τρίτου) και Ε= το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα.
3. Η εργασιακή σχέση και το είδος απασχόλησης. Για σύμβαση εργασίας μερικής απασχόλησης + 80 μόρια, για σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου + 70 μόρια.
4. Η οικογενειακή κατάσταση. Προτεραιότητα δίδεται στις μητέρες που: α) ανήκουν στην ομάδα των ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 35% και άνω +80 μόρια, β) έχουν τέκνα που ανήκουν στην ομάδα των ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 35% και άνω +70 μόρια, γ) είναι χήρες +80 μόρια, δ) είναι άγαμες μητέρες +70 μόρια, ε) είναι διαζευγμένες ή σε διάσταση +60 μόρια, στ) είναι τρίτεκνες-πολύτεκνες +50 μόρια, ζ) έχουν σύζυγο που ανήκει στην ομάδα των ΑμεΑ με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω +30 μόρια, η) έχουν σύζυγο μακροχρόνια άνεργο (άνω των 12 μηνών) +20 μόρια.
Η μοριοδότηση των ανωτέρω κριτηρίων παρουσιάζεται αναλυτικά και στον ακόλουθο πίνακα:
ΚΡΙΤΗΡΙΑ | ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΟΡΙΩΝ | |
Έως 6 μήνες | 20 | |
1. Χρόνος απασχόλησης στην παρούσα θέση, συμπεριλαμβανομένης και της αυτοαπασχόλησης και της θέσης σε πρόγραμμα ΕΠΑ | 6-12 μήνες | 15 |
12-18 μήνες | 10 | |
2. Ετήσιο οικογενειακό εισόδημα | 0,1Χ[(Α-Ε)/12] | |
3. Εργαζόμενες με συμβάσεις μερικής απασχόλησης | 80 | |
4. Εργαζόμενες με συμβάσεις ορισμένου χρόνου | 70 | |
5. Οικογενειακή κατάσταση | Μητέρες με αναπηρία 35% και άνω | 80 |
Χήρες | 80 | |
Μητέρες με παιδιά ΑμεΑ με αναπηρία 35% και άνω | 70 | |
Άγαμες μητέρες | 70 | |
Διαζευγμένες μητέρες ή σε διάσταση | 60 | |
Τρίτεκνες-Πολύτεκνες | 50 | |
Με σύζυγο ΑμεΑ με αναπηρία 67% και άνω | 30 | |
Με σύζυγο μακροχρόνια άνεργο | 20 |
3.6 Διαδικασία επιλογής -
Αποτελέσματα
Η επιλογή των ωφελουμένων γυναικών θα πραγματοποιηθεί από τις Επιτροπές του Άρθρου 4 της παρούσας, οι οποίες θα συστήνονται/συγκροτούνται με Απόφαση του Δ.Σ. του ΟΕΕ.Συγκεκριμένα, η διαδικασία επιλογής των ωφελουμένων έχει ως εξής:1) Έλεγχος πληρότητας των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων» και των συνυποβαλλόμενων δικαιολογητικών. Ειδικότερα ελέγχονται: η εμπρόθεσμη υποβολή των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων» και των δικαιολογητικών, η πληρότητα υποβολής των απαιτούμενων δικαιολογητικών και η ισχύς τους, κατά την καταληκτική ημερομηνία υποβολής της «Αίτησης συμμετοχής – Δήλωσης». Οι «Αιτήσεις συμμετοχής – Δηλώσεις», οι οποίες δεν πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής της παρούσας πρόσκλησης, απορρίπτονται. Οι απορριφθείσες γυναίκες με την αιτιολογία απόρριψής τους θα αναγράφονται σε σχετικό πίνακα.2) Εισαγωγή στοιχείων των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων» σε μηχανογραφικό σύστημα.3) Βαθμολόγηση των υποψηφίων, σύμφωνα με τα κριτήρια της παραγράφου 3.5, τα οποία αντιστοιχούν σε μόρια. Σε περίπτωση ισοβαθμιών, προηγούνται οι υποψήφιες που έχουν συγκεντρώσει περισσότερα μόρια στο δεύτερο κριτήριο (ετήσιο οικογενειακό εισόδημα).4) Κατάταξη των υποψηφίων σε πίνακα ανά Νομό, κατά φθίνουσα σειρά, με βάση τη βαθμολόγησή τους. Οι πίνακες κατάταξης των δυνητικά ωφελουμένων και οι πίνακες των απορριφθεισών γυναικών ανά Νομό θα αναρτηθούν στις 18/8/2008 στα Κέντρα Διανομής Αττικής και Περιφέρειας του ΟΕΕ, καθώς και στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (http://www.oee.gr).
Ενστάσεις κατά των αποτελεσμάτων των ανωτέρω πινάκων μπορούν να υποβληθούν ενώπιον του Ο.Ε.Ε., Αγησιλάου 10, 102 10 Αθήνα, εντός 3 ημερών από την επομένη της ημερομηνίας ανακοίνωσής τους, εγγράφως, είτε ιδιοχείρως είτε ταχυδρομικώς ή με υπηρεσία ταχυμεταφοράς (courier), σε σφραγισμένο φάκελο, στον οποίο εξωτερικά θα πρέπει υποχρεωτικά να αναγράφεται η ένδειξη «ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΝΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΖΩΗΣ».
Από τις ενστάσεις που θα υποβληθούν θα ληφθούν υπόψη μόνον αυτές που έχουν παραληφθεί και πρωτοκολληθεί μέχρι την 21/8/2008 και ώρα 14:30 μ.μ. Ενστάσεις που θα υποβληθούν με οποιονδήποτε τρόπο μετά την παραπάνω ημερομηνία και ώρα είναι εκπρόθεσμες και δεν ελέγχονται.
Μετά την εξέταση των υποβληθεισών ενστάσεων, καταρτίζονται οι οριστικοί πίνακες κατάταξης των δυνητικά ωφελουμένων γυναικών και των απορριφθεισών γυναικών ανά Νομό.Από τη σύζευξη του οριστικού πίνακα κατάταξης των δυνητικά ωφελουμένων γυναικών με τον οριστικό πίνακα των υπαχθεισών Δομών και με τη βοήθεια μηχανογραφικού συστήματος, θα προκύψουν οι πίνακες των ωφελουμένων γυναικών με τις παρεχόμενες σε αυτές θέσεις φροντίδας και φιλοξενίας των τέκνων τους από τις Δομές ανά Νομό.Οι πίνακες αυτοί θα αναγράφουν τα στοιχεία τόσο της ωφελουμένης (ονοματεπώνυμο μητέρας, ονοματεπώνυμο τέκνου κλπ.), όσο και τα στοιχεία της αντίστοιχης Δομής (επωνυμία, διευθύνσεις, τηλέφωνα επικοινωνίας, παρεχόμενες υπηρεσίες κλπ.).Οι μητέρες που δεν θα επιλεγούν, θα περιληφθούν σε πίνακες επιλαχουσών ανά Νομό, κατά απόλυτη σειρά προτεραιότητας επιτευχθείσας βαθμολογίας. Ο πίνακας αυτός θα χρησιμοποιηθεί για την αναπλήρωση κενών θέσεων που τυχόν θα προκύψουν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.Η ανάρτηση όλων των ανωτέρω πινάκων (ωφελούμενες, επιλαχούσες) θα γίνει στις 25/8/2008 στα Κέντρα Διανομής Αττικής και Περιφέρειας του ΟΕΕ, καθώς και στην ιστοσελίδα του Οργανισμού (http://www.oee.gr). Οι δε αιτηθείσες θα θεωρείται ότι έλαβαν γνώση αυτών, με μόνη την ανάρτηση των σχετικών πινάκων εκ μέρους του Ο.Ε.Ε. 3.7 Εγγραφές τέκνων στις Δομές Μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, οι ωφελούμενες θα λαμβάνουν, από την Υπηρεσία στην οποία υπέβαλλαν την «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωσή» τους, την «εντολή τοποθέτησης» του τέκνου τους, θεωρημένο αντίγραφο της οποίας θα πρέπει να καταθέτουν στη Δομή, στην αρχή του σχολικού έτους, προκειμένου να εγγράψουν το τέκνο τους. 3.8 «Συνοδευτικό έντυπο εντολής τοποθέτησης» Οι ωφελούμενες, μαζί με την «εντολή τοποθέτησης», θα παραλαμβάνουν, από την Υπηρεσία στην οποία υπέβαλλαν την Αίτησή τους, το «Συνοδευτικό έντυπο εντολής τοποθέτησης». Το έντυπο αυτό θα παραδίδεται από την ωφελούμενη στη Δομή κατά την εγγραφή του τέκνου της. Κάθε μήνα, από την 1η έως την 5η ημέρα, οι ωφελούμενες υποχρεούνται να βεβαιώνουν τη συνέχιση της παροχής των υπηρεσιών φροντίδας και φιλοξενίας του τέκνου τους από τη Δομή για το μήνα αυτό, υπογράφοντας στο αντίστοιχο πεδίο του εντύπου. Το έντυπο αυτό θα αποτελεί απόδειξη για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και θα θεμελιώνει τη δαπάνη για την πληρωμή της Δομής εκ μέρους του ΟΕΕ. Επιπλέον, οι ωφελούμενες υποχρεούνται να υποβάλλουν ό,τι άλλο σχετικό έγγραφο τους ζητηθεί από τη Δομή ή τον ΟΕΕ, στο πλαίσιο της υλοποίησης των πράξεων της παρούσας. 3.9 Διακοπή παρεχόμενης υπηρεσίας Σε περίπτωση που η ωφελούμενη μητέρα, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους, αποφασίσει τη διακοπή της παροχής των υπηρεσιών φροντίδας και φιλοξενίας του τέκνου της, οφείλει να δηλώσει αυτό, υπεύθυνα και εντός 10 ημερών (από την ημερομηνία διακοπής), τόσο προς τη Δομή όσο και προς τον ΟΕΕ.
ΑΡΘΡΟ 4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
Η διαδικασία υπαγωγής των Δομών, επιλογής των ωφελουμένων γυναικών και σύζευξης των ωφελουμένων γυναικών με τις υπαχθείσες Δομές διενεργείται από Επιτροπές που θα συστήνονται/συγκροτούνται με Απόφαση του Δ.Σ. του ΟΕΕ ως εξής:
Α. Διμελείς Επιτροπές Ελέγχου Πληρότητας/Επιλεξιμότητας (Πρωτοβάθμιος Έλεγχος)
Β. Διμελείς Επιτροπές Υποστήριξης - Δειγματοληπτικού Ελέγχου (Δευτεροβάθμιος Έλεγχος)
Γ. Γνωμοδοτική Επιτροπή Α. Το έργο των Διμελών Επιτροπών ελέγχου Πληρότητας/Επιλεξιμότητας συνίσταται στα εξής:α. Έλεγχος πληρότητας/επιλεξιμότητας των «Αιτήσεων συμμετοχής-Δηλώσεων -Προσφορών» των Δομών-Υπαγωγή Δομών Ο έλεγχος πληρότητας διενεργείται στα δικαιολογητικά τα οποία συνοδεύουν την «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωση – Προσφορά» (παρ. 2.4), ως προς την πληρότητα υποβολής και την ισχύ τους. Στο στάδιο αυτό ελέγχεται, επίσης, η επιλεξιμότητα της «Αίτησης συμμετοχής – Δήλωσης – Προσφοράς» που συνίσταται στην τήρηση των όρων της παρούσας πρόσκλησης (παρ. 2.1, 2.3, 2.3.1, 2.3.2).Οι Δομές που πληρούν τους όρους συμμετοχής κατατάσσονται σε πίνακα ανά Νομό, Δήμο και ηλικίες τέκνων. Οι «Αιτήσεις συμμετοχής – Δηλώσεις – Προσφορές», οι οποίες δεν πληρούν τους παραπάνω όρους, απορρίπτονται και καταρτίζεται πίνακας με τις Δομές που δεν υπάγονται και την αιτιολογία απόρριψής τους. Οι ανωτέρω πίνακες διαβιβάζονται προς έγκριση στη Γνωμοδοτική Επιτροπή. β. Έλεγχος πληρότητας/επιλεξιμότητας των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων» των γυναικών – Επιλογή των ωφελουμένων γυναικών Ο έλεγχος πληρότητας διενεργείται στα δικαιολογητικά τα οποία συνοδεύουν την «Αίτηση συμμετοχής – Δήλωση» (παρ. 3.4), ως προς την πληρότητα υποβολής και την ισχύ τους. Στο στάδιο αυτό ελέγχεται, επίσης, η επιλεξιμότητα της «Αίτησης συμμετοχής – Δήλωσης» που συνίσταται στην τήρηση των όρων της παρούσας πρόσκλησης (παρ. 3.1, 3.3).Οι υποψήφιες που πληρούν τους ανωτέρω όρους, βαθμολογούνται, σύμφωνα με τα κριτήρια της παραγράφου 3.5, τα οποία αντιστοιχούν σε μόρια και καταχωρούνται σε μηχανογραφικό σύστημα.
Σε περίπτωση ισοβαθμιών, προηγούνται οι υποψήφιες που έχουν συγκεντρώσει περισσότερα μόρια στο δεύτερο κριτήριο (ετήσιο οικογενειακό εισόδημα). Στη συνέχεια οι υποψήφιες κατατάσσονται σε πίνακα ανά Νομό, κατά φθίνουσα σειρά, με βάση τη βαθμολόγησή τους.Οι «Αιτήσεις συμμετοχής – Δηλώσεις», οι οποίες δεν πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις συμμετοχής της παρούσας, απορρίπτονται και καταρτίζεται πίνακας με τις απορριφθείσες γυναίκες και την αιτιολογία απόρριψής τους.Οι ανωτέρω πίνακες διαβιβάζονται προς έγκριση στη Γνωμοδοτική Επιτροπή. Επίσης, τα μέλη των ανωτέρω Επιτροπών είναι αρμόδια για οποιαδήποτε άλλη ενέργεια απαιτείται για την προετοιμασία, έναρξη και ολοκλήρωση του έργου τους.
Β. Το έργο των Διμελών Επιτροπών Δειγματοληπτικού Ελέγχου – Υποστήριξης συνίσταται: α. στο δειγματοληπτικό έλεγχο των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων – Προσφορών» των Δομών και των «Αιτήσεων συμμετοχής – Δηλώσεων» των γυναικών, στη βάση στατιστικά αξιόπιστου ποσοστού αιτήσεων (δείγμα) το οποίο θα καθοριστεί από τη Γνωμοδοτική Επιτροπή και θα καλύπτει το έργο όλων των Διμελών Επιτροπών του πρωτοβάθμιου ελέγχου. Τα αποτελέσματα των εν λόγω ελέγχων διαβιβάζονται στη Γνωμοδοτική Επιτροπή. β. στη διόρθωση αποτελεσμάτων ελέγχου, κατόπιν σχετικής εντολής από τη Γνωμοδοτική Επιτροπή, όπως προβλέπεται κατωτέρω. γ. στην υποστήριξη των συμμετεχόντων μέσω λειτουργίας help desk για παροχή τυχόν διευκρινίσεων.
Γ. Έργο της Γνωμοδοτικής Επιτροπής είναι:α) η παροχή κατευθύνσεων προς τις Διμελείς Επιτροπές, με στόχο τη διευκόλυνση του έργου τους. β) η επιβεβαίωση της διαδικασίας ελέγχου των Διμελών Επιτροπών Ελέγχου Πληρότητας/Επιλεξιμότητας και των Διμελών Επιτροπών Δειγματοληπτικού Ελέγχου, τόσο για τις Δομές όσο και για τις γυναίκες.
Η Γνωμοδοτική Επιτροπή καθορίζει το ποσοστό αξιόπιστου δείγματος για τη διενέργεια του δευτεροβάθμιου ελέγχου και συγκρίνει τα αποτελέσματα του δευτεροβάθμιου ελέγχου με τα αντίστοιχα του πρωτοβάθμιου. Σε περίπτωση απόκλισης, μεταξύ των αποτελεσμάτων του πρωτοβάθμιου και του δευτεροβάθμιου ελέγχου, μικρότερης ή ίσης του 20% επί του δείγματος, υπερισχύουν τα αποτελέσματα των Επιτροπών Δειγματοληπτικού Ελέγχου. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι υπάρχει απόκλιση μεγαλύτερη του 20% επί του δείγματος, τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης Επιτροπής του πρωτοβάθμιου ελέγχου ακυρώνονται και οι εν λόγω έλεγχοι επαναλαμβάνονται από τις Διμελείς Επιτροπές Δειγματοληπτικού Ελέγχου των οποίων τα αποτελέσματα υπερισχύουν.γ) η εξέταση τυχόν ενστάσεων τόσο από τις Δομές όσο και από τις γυναίκες.δ) η σύζευξη του οριστικού πίνακα κατάταξης των δυνητικά ωφελουμένων γυναικών με τον οριστικό πίνακα των υπαχθεισών Δομών. Από τη σύζευξη αυτή θα προκύψουν οι πίνακες των ωφελουμένων γυναικών με τις παρεχόμενες σε αυτές θέσεις φροντίδας και φιλοξενίας των τέκνων τους από τις Δομές ανά Νομό.
Οι μητέρες που δεν θα επιλεγούν, θα περιληφθούν σε πίνακες επιλαχουσών ανά Νομό, κατά απόλυτη σειρά προτεραιότητας επιτευχθείσας βαθμολογίας.Το σύνολο των πινάκων που αναφέρονται στο παρόν άρθρο διαβιβάζονται προς έγκριση από τη Γνωμοδοτική Επιτροπή στο Δ.Σ. του ΟΕΕ.ε) η μεταφορά τυχόν αδιάθετων υπολοίπων σε Νομούς της ίδιας Περιφέρειας ή του ίδιου τύπου Περιφέρειας.
Τροποποιήσεις των προθεσμιών για την διαδικασία επιλογής, εφόσον οι συνθήκες το επιβάλλουν, θα ορίζονται με απόφαση του Δ.Σ. του ΟΕΕ, γενομένης σχετικής δημοσίευσης στον τύπο.
Πληροφορίες θα δίνονται από την Κεντρική Υπηρεσία του ΟΕΕ και στα τηλέφωνα: 2105286013, 5224311, 5286528.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ Δ.Σ.
Την ΚΥΑ θα την δείτε εδώ: http://www.kedke.gr/uploads/KYA_domesfylajhspaidivn_02072008.pdf